فرمت فایل : ppt
حجم : 2417
صفحات : 133
گروه : مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی، در قالب ppt و در 133 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مزیت رقابتی- افزایش پیچیدگی تلاش ها
تحول در ساختار سازمانی برای توسعه یافتن
همسویی سازمان و نیروها درمتعالی شدن
تغییر در روندهای جهانی
محیط در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
برخی تعابیر متداول برای سنجش توسعه یافتگی
ارزش های فردی
سلسله مراتب نیازها
نقاط تمرکز بر سازمان موفق
فرآیند رشد در انسان
مشارکت کارکنان
تیم و تیم سازی
فواید مشارکت
راه های مشارکت
مزایای مشارکت کارکنان
سهیم نمودن کارکنان
شرایط اجرای مشارکت
ضرورت مشارکت
مشارکت در دولت
درچه مشاغلی احتمال موفقیت بیشتری دارید
نحوه تشخیص جایگاه مناسب برای کارمند جدید
نحوه تشخیص جایگاه مناسب برای کارمند جدید
منشاء رفتاری نیروی انسانی
توقعات عمده کارفرما از فرد شایسته
رفتار فرد شایسته در ارتباط با همکاران
سوژه های داوری معقول درانتصاب وترفیع
باسوادی در عصر اطلاعات
تفکر مبتکرانه و ابداع گرانه
ارتباطات موثر
بهره وری بالا
مشارکت دادن افراد در تصمیم گیری
تاثیرمشارکت افراد در سازمان
فرایند توانمند سازی
مدل مشارکت
مدیریت مشارکتی
نظام پیشنهادات
ضرورت بهره گیری از نظام پیشنهادها در ایران
بهبود فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شغلی
دلایل کشمش درگردآوری منابع به نفع خویش
چهره کریه ترسیم شده از ثمر بی عدالتی
تصویری واقع گرایانه از ویژگی های شخصیتی
آزمون دکتر فیل اندیشمند رواشناس بین المللی
دیدگاه اندیشمندان در باب رضایت
عوامل رضایت شغلی از دید پورتر و استیرز
آثار وجود رضایت شغلی
تاثیررضایت شغلی بر سازمان
ارتباط بین رضایت شغلی و رضایت از زندگی خانوادگی
مهمترین تحریک انگیزه یک کارمند
به رسمیت شناختن ، محرک ایجاد انگیزه
عوامل تحریک کننده نیروی کار برای ترقی
رضایت مشتری, کسب سود و بهره وری
اندازه گیری رضایت کارکنان
روشهای اندازه گیری رضایت کارکنان
نمونه رضایت سنجی در ایران
عوامل مؤثر بر رضایت کارکنان
عادت های ناپسند فرهنگی
رهبری
ویژگیهای رهبران کاریزما –فرهمند
سبک مشارکتی
مناطق سازمانی
مراحل سازماندهی گروه
مراحل سازماندهی گروه
تقسیم بندی عمودی
عوامل حیاتی موفقیت تیم
دلایل تیم سازی در سازمان ها
مدل فرایندی تیم سازی در سازمانها
معیار های کار تیمی
قسمتی از متن:
فواید مشارکت:
مدیر، با تفویض اختیار و مشورت کردن با کارکنان خود، آنان را در امور اجرایی دخیل مینماید که این مشارکت باعث ایجاد انگیزه در میان آنان شده و کارها به صورت منظم و دقیق و مطلوب پیشرفت میکند.
مشارکت کارکنان به مدیر این امکان را میدهد که به راحتی از هوش، ذکاوت و تجربه کاری کارکنان خود استفاده مناسب را ببرد، تا کارها سریعتر انجام شوند.
مدیرزمان حال باید جهت رفع مشکلات سازمانی از تفکرات و نظرات کارکنان خود به نحو احسن استفاده نماید. در تصمیمگیریها به نحوی عمل کند که مشخص شود از نظرات آنان استفاده شده است. این روش باعث میگردد کارکنان خود را در انجام امور سهیم دانسته و کارها را با انگیزهای بیشتر دنبال نمایند.
استفاده مناسب ترازظرفیتهاو قابلیتهای نهاده های سازمانی به ویژه نهاده های انسانی در شناسایی، رفع و محو نواقص احتمالی قبل از واگذاری موجبات تداوم تسهیل در فرایندهای کاری را فراهم ساخته که در نهایت بالندگی و بهسازی سازمان، رضایتمندی ارباب رجوع و افزایش سطح مصالح و درآمدهای ملی را دربر خواهد داشت.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی" می باشد که در حجم 133 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل : ppt
حجم : 817
صفحات : 45
گروه : مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالبppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مدیریت رفتار
مهمترین مهارت یک مدیر
مدیریت رفتارسازمانی در هزاره جدید
افراد سرکش
تجربه مدیریت
ترس مفید
تلاش برای تغییر
نتیجهگیری
مدیریت موفیقیت
ده نکته مهــم بـــرای موفقیت در مدیــریت
همگــام بودن با تکنولــوژی
مدیـــریت اطلاعات
تعــادل احساســات
مدیــریت ارتباطات بــر ارتباطات
توانایـــی سازگــار شدن با محیط
مدیـــریت منابع
اخلاق خـــوب
تنــوع
هدایت نه مدیـــریت
رویای شغلــی
مدیریت ارتباط با مشتری
تعریف CRM
اهداف CRM
ویژگیهای کاربردی CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
انواع فناوری CRM
CRM عملیاتی
CRM تحلیلی
CRM تعاملی
مراحل اجرای CRM
قسمتی از متن:
امروزه تأکید بر مهارت های انسانی از اولویتهای ویژهای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت ، اکثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رأی توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی ، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی کردند. پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم که نقش هر مدیر لایق، دورنگر و کاردان، تأمین بهداشت روانی کارکنان در سازمان می باشد، سخنی دور از انتظار نگفته ایم.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری" می باشد که در حجم 45 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل : pptx
حجم : 1303
صفحات : 24
گروه : مالی |
دانلود پاورپوینت با موضوع صندوقهای سرمایهگذاری مستغلات و صندوقهای زمین و ساختمان، در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، قابل ویرایش، شامل:
تعریف صندوق سرمایهگذاری مستغلات
تاریخچۀ REITs در ایالات متحده
صندوقهای سرمایهگذاری مالکیت مستغلات
صندوق سرمایهگذاری مستغلات رهنی
صندوقهای سرمایهگذاری مستغلات ترکیبی
سرمایهگذاریهای عمدۀ REITs
مزایای سرمایهگذاری در REITs
اهم الزامات قانونی REITs در ایالات متحده
صندوقهای سرمایهگذاری زمین و ساختمان در ایران
تعریف صندوق زمین و ساختمان (real estate fund)
اهداف صندوق زمین و ساختمان
تفاوت صندوق زمین و ساختمان با صندوق سرمایهگذاری مستغلات
فرآیند کلی عملکرد صندوق زمین و ساختمان
ساختار صندوقهایزمین و ساختمان
ارکان صندوق زمین و ساختمان
مراحل تأسیس و فعالیت صندوق های زمین و ساختمان
قسمتی از متن:
صندوق سرمایهگذاری مستغلات: واحدی تجاری است که بهمنظور کسب سود سبدی از داراییهای مبتنی بر املاک و مستغلات را خرید، ایجاد و اداره میکند. سود حاصل از سبد سرمایهگذاری میان سهامداران صندوق سرمایهگذاری مستغلات توزیع میشود.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" صندوقهای سرمایهگذاری مستغلات و صندوقهای زمین و ساختمان" می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل : pptx
حجم : 774
صفحات : 28
گروه : حسابداری |
دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش ، شامل:
مقدمه
معیارها و شاخص های ارزیابی عملکردبنگاه های اقتصادی و سنجش مسئولیت مدیران
برخی از معیارهای مالیکه برای ارزیابی عملکرد بنگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند
تبیین سنجش عملکرد و ارتباط آن با فرآیند مدیریت و حسابداری مدیریت
حسابداری سنجش مسئولیت و تجزیه و تحلیل انحرافات
حسابداری سنجش مسئولیت
تعریف مسئولیت
مزایای عمده حسابداری سنجش مسئولیت
مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت
پیش فرض های لازم برای ایجاد نظام حسابداری سنجش مسئولیت
شروط اساسی استقرار نظام موثر حسابداری سنجش مسئولیت
مراحل اجرای نظام حسابداری سنجش مسئولیت
تعریف مراکز مسئولیت
مرکز درآمد
مرکز هزینه
مرکز سود
مرکز سرمایه گذاری
بودجه بندی و پیش بینی مخارج و درآمدهای مراکز مسئولیت تعریف شده
تهیه نمودار سازمانی و تعیین اختیارات و قلمرو هر یک از مراکز مسئولیت
مشخص کردن هزینه های قابل کنترل و غیرقابل کنترل
تهیه گزارش عملکرد برای هر مرکز توسط مدیر مسئول آن
ویژگیهای گزارش عملکرد
تعیین شاخص های سنجش مسئولیت مراکز
ارزیابی گزارشات عملکرد توسط مدیران رده بالاتر و تجزیه و تحلیل انحرافات
گزارشگری مسئولیت
گزارشگری سطوح مختلف مدیریت
اهداف گزارشگری ایفای مسئولیت
مبانی گزارشات ایفای مسئولیت
قسمتی از متن:
مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت:
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن"می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فرمت فایل : pptx
حجم : 562
صفحات : 17
گروه : مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع تعیین حوزهها و موضوعات کاری در طراحی ساختار یک مجموعه فنی و مهندسی، در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعاریف و اصطلاحات
عوامل مؤثر در تعیین میزان اختیارات
نمودار چرخه فعالیتها
حوزههای فعالیت سازمان
نمونه برخی از حوزهها و موضوعات کاری
نمونه موضوعات کلی کاری
نمونه عرصهها و موضوعات کاری طرح و برنامه
نمونه عرصهها و موضوعات مرکز مطالعات
قسمتی از متن:
عوامل مؤثر در تعیین میزان اختیارات:
الف- تمرکز و عدم تمرکز (تفویض و توزیع اختیارات به معنای عدم تمرکز و محدود شدن به عده خاص به معنای تمرکز است.)
ب- حیطه ی نظارت شامل: (ردهها یا کارکنانی میشود که بطور مستقیم به مقام مافوق گزارش داده و در برابر او پاسخگو باشند و تعیین آن به عوامل مختلفی مانند شخصیت و دانش مدیر، سطح آموزش زیر دستان، میزان تغییرات محیطی، تنوع و پیچیدگی کار و موضوع و اهداف برنامهها بستگی داشته و معمولاً حدود 8 الی16 مدیر رده را شامل میشود.
ج- صف و ستاد (صف به ردهای گفته میشود که کار اصلی سازمان را انجام میدهد و ستاد مجموعهای است که وظیفه پشتیبانی از صف در بخشهای مختلف را برعهده دارد).
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" تعیین حوزهها و موضوعات کاری در طراحی ساختار یک مجموعه فنی و مهندسی" می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.