armanpooyesh

armanpooyesh

armanpooyesh
armanpooyesh

armanpooyesh

armanpooyesh

پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری

پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری

پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری

فرمت فایل : doc

حجم : 123

صفحات : 26

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری

 

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :

    The impression of the research is to investigate the relationship of anxiety with the learner’s listening comprehension, because anxiety is a normal and useful emotion when we feel under threat: it puts us on the alert and gets our body ready to cope with the danger. It saves your life if you run to make it across the road because a car is speeding too fast towards you. It involves our thoughts, body reactions, and behaviors.  It does not mean you are “crazy”,  it  is  a  common  psychological  problem and  it  cannot  lead,  in  itself,  to  death  or mental illness.  It also is a normal emotion and common experience, and it represents one of the most basic of human emotions. At one time or another, all of us are likely to be “stressed out,” worried about finances or health or the children, fearful in certain situations (such as when on a ladder or just before an operation), and concerned about what other people think. In general, anxiety serves to motivate and protect an individual from harm or unpleasant consequences.

     Researches on test anxiety in EFL learning point out that the factors that influence students’ reactions to language tests are perceptions of test validity, time limit, test techniques, test format, length, testing environment and clarity of test instructions (Young, 1999). The researches show that test validity is one of  significant factors that produce test anxiety. For instance, Young (1991) found that students experience anxiety if the test involves content that was not taught in class. Similarly, Horwitz and Young (1991) noted that tests in the lack of face validity led to higher anxiety and a negative attitude toward instruction. In the same way, Young (1999) investigated the effects of anxiety on ESL tests and found that high anxiety producing tests were also perceived by students as less valid. Another factor that increases test anxiety and decreases performance is time limit. For instance, in a study conducted by Young (1991) learners sometimes felt pressured to think that they had to organize their ideas in a short period of time.


قیمت محصول : 35000 تومان

دانلود

پاورپوینت کتاب روانشناسی تربیتی تألیف علی اکبر سیف

پاورپوینت کتاب روانشناسی تربیتی تألیف علی اکبر سیف

پاورپوینت کتاب روانشناسی تربیتی تألیف علی اکبر سیف

فرمت فایل : ppt

حجم : 919

صفحات : 225

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

دانلود پاورپوینت کتاب روانشناسی تربیتی تألیف علی اکبر سیف، در قالب  ppt و در 225 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: مراحل فعالیتهای آموزشی : معرفی الگوی عمومی آموزشی

تعریف آموزش

الگوی عمومی آموزشی

فعالیتهای معلم در مرحله 1

فعالیتهای معلم در مرحله 2

فعالیتهای معلم در مرحله 3

فعالیتهای معلم در مرحله4

 

فصل دوم: تهیه و تدوین هدفهای آموزشی

منابع انتخاب هدفهای آموزشی

طرح هفت مرحله ای هدف گزینی تایلر

روش های بیان هدفهای آموزشی

هدفهای آموزشی

نمونه هدفهای رفتاری

فواید استفاده از هدفهای رفتاری

اجزاء هدفهای رفتاری

انتقاد از هدفهای رفتاری

انواع هدفهای رفتاری

روش تهیه هدفهای رفتاری کامل

انواع هدفهای آموزشی

فواید استفاده از هدفهای رفتاری

چگونگی تعیین شرایط عملکرد

چگونگی تعیین ملاک یا معیار عملکرد

روش گرانلند در تهیه هدفهای آموزشی

انواع هدفهای آموزشی رفتاری

انواع هدفهای آموزشی رفتاری (برای درس زبان انگلیسی)

نظرهای موافق و مخالف کاربرد هدفهای رفتاری

 

فصل سوم: طبقه بندی هدفهای آموزشی

طبقه بندی هدفهای آموزشی معروف به طبقه بندی بلوم

حوزه شناختی

نمونه های اهداف کلی از حوزه شناختی

حوزه عاطفی

نمونه های اهداف کلی از حوزه عاطفی

حوزه روانی حرکتی

نمونه های اهداف کلی از حوزه روانی - حرکتی

طبقه بندی هدفهای آموزشی

دانش

خرده طبقات دانش

دانش امور کلی و مسائل انتزاعی یک رشته

تواناییها و مهارتهای ذهنی

فهمیدن

تفسیر

برون یابی یا استخراج

کاربرد یا کاربستن

تحلیل

تحلیل روابط سازمانی

ترکیب

ارزشیابی

نمودار طبقه بندی هدفهای آموزشی

 

فصل چهارم: رفتار ورودی و سنجش آغازین

تعریف رفتار ورودی

جنبه های رفتارهای ورودی

رفتار نهایی (هدف آموزشی)

سلسله مراتب یادگیری یا تحلیل تکلیف از وول فولک (1987)

سنجش آغازین

تفاوت سنجش آغازین با پیش آزمون

راههای مقابله با شکل کمبود رفتارهای ورودی شناختی و روانی - حرکتی

ویژگیهای ورودی عاطفی

فنون ایجاد علاقه و انگیزش در یادگیرندگان

 

فصل پنجم: تعریف و انواع یادگیری

تعریف یادگیری

تفاوت یادگیری در رفتار

تفاوت رفتار با عملکرد

تفاوت یادگیری و تفکر

انواع یادگیری از نظر گانیه

انواع بازده های یادگیری از نظر گانیه

 

فصل ششم: یادگیری از راه شرطی شدن  

یادگیری رفتارهای بازتابی از راه شرطی سازی کلاسیک (شرطی سازی پاسخگر)
فرایند شرطی شدن کلاسیک پاولفی

شرطی شدن سطح بالاتر

شرطی شدن سطح بالاتر در مورد یک دانش آموز دبستانی (از اکانر، 1971)

تقویت و خاموش

تعمیم و تمیز

یادگیری رفتارهای غیر بازتابی از راه شرطی سازی کنشگر

انواع تقویت کننده

تقویت کننده های نخستین (غیرشرطی)

تقویت کننده های شرطی

خاموشی رفتار کنشگر

محرک تمیزی

تعمیم محرک

بازخورد زیستی

 

فصل هفتم: یادگیری شناختی

تعریف یادگیری شناختی

بینش

اختلاف نظر بین رفتارگرایان و شناخت گرایان

یادگیری معنی دار کلامی آزوبل

یادگیری مشاهده ای یا نظری یادگیری اجتماعی (نظری بندورا)

مراحل یادگیری مشاهده ای

استفاده از یادگیری مشاهده ای در آموزش

 

فصل هشتم: حافظه و فراموشی

فرایندهای یادگیری و به یاد سپاری: مدل خبرپردازی یادگیری

آموزش مطالب معنی دار

آموزش مطالب غیرمعنی دار

 

فصل نهم: یادگیری مفاهیم و اصول  

تعریف مفهوم

طبقه بندی مفاهیم

روش آموزش مفاهیم

تعریف اصل

روش آموزش اصول

 

فصل دهم: حل مسئله و آفرینندگی

تعریف مسئله و حل مسئله

مراحل آموزش و یادگیری حل مسئله

پیشنهادهای گوناگون صاحبنظران برای آموزش حل مسئله

تعریف آفرینندگی

تفاوت حل مسئله و آفرینندگی

رابطه آفرینندگی با هوش و پیشرفت تحصیلی

روش آموزش آفرینندگی

 

فصل یازدهم: روشهای کلی آموزش

10 اصل مهم آموزشی

فنون مختلف آموزش با روش سخنرانی

موارد استفاده از روش سخنرانی

آموزش با روش بحث گروهی

 

فصل دوازدهم: آموزش برای یادگیری در حد تسلط

تعریف کارول از استعداد

مراحل آموزش برای یادگیری در حد تسلط

ارزشیابی تراکمی

ارزشیابی تکوینی

 

فصل سیزدهم: آموزش، به کمک روشهای تغییر رفتار

روشهای تغییر رفتار

روشهای افزایش رفتارهای مطلوب موجود

روشهای ایجاد رفتارهای مطلوب تازه

روشهای نگهداری رفتارهای مطلوب

روشهای کاهش و حذف رفتارهای نامطلوب

پیامدهای تنبیه

 

فصل چهاردهم: ارزشیابی و سنجش عملکرد

ارزشیابی

سنجش عملکرد

تاثیر روشهای مختلف نمره دهی بر یادگیرندگان

 

 توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت"  کتاب روانشناسی تربیتی تألیف  علی اکبر سیف " می باشد که در حجم 225 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

قیمت محصول : 32000 تومان

دانلود